fredag 20. januar 2012

Så var det par nr3

Jepp! Jeg måtte prøve meg på noe nytt, så de ble med hullmønster.
Oppskrift fra Garnstudio.
Jeg brukte Sisu isteden for fabel på disse.
Pinne 2,5.



(jeg bruker normalt ikke å sitte med bena i vinduskarmen altså, men det var kun der lyset var brukbart.... Føler ikke at mønsteret kommer så bra fram på bildene...)
Nå vet jeg ikke hva jeg skal finne på... Hadde liksom ikke noe ny plan om hva jeg skal strikke når jeg ble ferdig med disse... Lyst til å prøve noe nytt, men ikke for vanskelig...! hmm...

5 kommentarer:

  1. Du verden har du sett. Nå er du bitt av sokke basillen tror jeg;-)
    Ha ei riktig god helg......med par nr. 4 på pinnene???

    SvarSlett
  2. Jeg blir helt overgitt jeg. Er dette ditt tredje sokkepar noen sinne så begir du deg ut på hullmønster?! Blir mektig imponert... Jeg har strikket sokker i mange år jeg, men har bare begitt meg ut på forskjellige typer av rett og vrang.. hehe... Fine er de i allefall! God helg!

    SvarSlett
  3. Så fin de ble, fin effekt med litt hullmønster på gode varme sokker!

    SvarSlett
  4. Kjære deg for en produksjon! Skjønner at du har fått dilla ja. Sokkene ble kjempefine! Likte veldig godt hullmønsteret og der fikk jeg inspirasjon til hva jeg kan bruke Fabelgarnet mitt til. Tusen takk!

    SvarSlett