mandag 28. mars 2011

Vårryddingen har begynt!!

Og først ute var rommet til junior! Det flyter over av leker og rot.
Jeg samla alle lekene hans og tømte de i en diger haug midt på gulvet!
Hjelp...

Det var bare å få fram støvsugern og begynne å sortere leker.
Duplo hit, dyr dit, bøker, biler, kaos..

Nå har jeg iallefall fått rydda vekk noen kilo leker og støv 
(hvordan prosenten av støv/leker var fordelt vil jeg ikke gå nærmere inn på...)
og rommet ser nå meget bra ut - enn så lenge! :)
 
Mens jeg rydda der inne fant jeg igjen endel små venner.
Når jeg begynte å hekle amigurumi'er så endte det alltid 
med at jeg bare ga dem til junior når jeg var ferdig.
2-3 stykker av de er han ganske glad i, og de ligger fint
i senga hans hele tiden. Resten hadde han ikke stor intresse for, 
så de ble vel bare slengt rundt og glemt i kroker rundtomkring.
En fin måte å kvalitetssikre amigurumi'er på er iallefall å gi de til en 3åring!
De har virkelig hatt noen tøffe tider, men etter en omgang 
med støvsugern ser de like fine ut alle sammen!:)


Nå har jeg funnet fram et par nøster i disse fargene:
Så kan dere jo tenke dere til hva jeg skal hekle av de;)
Det får dere nok se etterhvert!

Jeg ønsker alle en strålende dag videre:D

5 kommentarer:

  1. Vilka fina!
    Vad duktig du är!:D
    Kram Emmy

    SvarSlett
  2. Huff, ja det kan fort bli mye av både støv og leker på et barnerom. Så flotte amigurumier du lager. Er så misunnelig på alle som er så flinke å hekle.

    SvarSlett
  3. Mange fine figurer du har heklet.

    SvarSlett
  4. Så utrolige flotte dukker/figurer du lager. Jeg venter spent på å se hva du kan trylle frem i gult og rødt. :)

    SvarSlett
  5. Firurene dine er jo kjmpesøte☺
    Blir spennende å se hva ditt neste prosjekt blir☺

    SvarSlett