fredag 11. mars 2011

åh, jeg trenger et nytt prosjekt!

Jeg har så lyst til å hekle noe, men akkurat nå klarer jeg ikke å finne noe som jeg kjenner jeg virkelig VIL hekle!
Det er frustrerende... sitter å blar igjennom de samme oppskriftene igjen og igjen, kjempemye fint, men ingenting som frister skikkelig akkurat nå:/

Jeg har både et sjal, en veske og en amigurumi liggende halvferdig, men jeg vil ikke hekle på noe bare for å bli ferdig med det når jeg egentlig vil hekle noe annet. Da blir det kjedelig og det skal det ikke bli! Hekling er en hobby som jeg liker, og som er gøy! Og sånn vil jeg at det skal fortsette:D De prosjektene ligger da fint der og venter imens de, plutselig får jeg superlyst til å fortsette på de igjen - og da gjør jeg det! Enkelt og greit:D

Jaja, mens jeg venter på at inspirasjonen skal finne meg så kan jeg jo legge ut et bilde av to figurer jeg har laga tidligere:)



Supermario og Yoshi.
Oppskrift på Supermario fant jeg her:
Supermario

Og Yoshi her:
Yoshi












Ha en fin dag folkens!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar