mandag 30. september 2013

Litt småtteri!


Har fått ferdig et par små prosjekter!
Jeg fant noen søte... hva heter det på norsk?? fingerless mitts... altså.. puls.. varmere??
Med polkadotter på!
Jeg har veldig lyst til å få til det der med mønsterstrikk ordentlig altså, hadde vært kult å kunne strikke en genser med mønster på. Det tør jeg ikke enda, må trene mere på små ting, tror jeg!
Den ene ble litt trangere enn den andre, har nok stramma trådene litt mer der!



Brukte litt for like farger så mønsteret er ikke sånn supertydelig! Men det er egentlig helt greit siden det ikke ble helt superbra overalt;)
Åhja, link til oppskrifta kommer her: Polka Dot Fingerless Mitts

Det andre lilleprosjektet er mere ett sikkerst(r)ikk, nemlig sokker!

Såklart i min fabelgarn-favorittfarge: skogsbærdrøm!

Nå når disse er ferdige er det vel bare å sette i gang med neste prosjekt! Mye å velge i, så tiden får vise hva det blir!  Haaaar litt lyst å strikke ei monsterbukse, eller... noe annet fint!

1 kommentar: