søndag 9. desember 2012

Lilla advent!

Jeg tok utfordringen og fullførte noe lilla i advent!
Denne halsen har jeg holdt på med alt for lenge. Det ble litt lange og kjedelige omganger så jeg har hatt en tendens til å prioritere andre artigere ting!




Jeg begynte på denne fordi jeg strikka en hals til sønnen i merino extra fine, også ble jeg så misunnelig på han:p Den var jo sååå myk og god!

Dermed måtte jeg og ha en sånn myk hals....



Det er umulig å få frem lillafarger rett på bilder!! Men den er skikkelig adventslilla.
Også er den supergod!  ..... og myk...!!

Det gikk med 3 nøster drops merino extra fine.
Pinne nr 4.
Mønster: Twisted Rib Neckwarmer (ravelry lenke..)

Nevnte jeg at den er myyyyyk og god?? hm.. ja jeg gjorde vist det! Det er fordi den virkelig ER det altså!!!


Er det flere som har strikka noe lilla i advent?
Kanskje dere også må slenge dere med?;)

Ønsker dere alle en superfin andre søndag i advent!:-D

2 kommentarer:

  1. Så flott!!
    Ja, det er slettes ikkje lett å få fram rette lillafarge på bileta..
    Her har eg i det minste klart å hekla eit lilla trekk til ei lyslykt :) Satsar på litt meir lilla til neste advent ;)
    Siri

    SvarSlett
  2. Den var kjempefin!
    Garnet må prøves ut snart...
    Lillafarger er virkelig vrange å ta bilde av ;-)

    SvarSlett