tirsdag 11. september 2012

Sokkemysterium!

Jeg er med på Bittas (Bitta Mikkelborg) sokkemysterium på facebook.
Hun legger ut et nytt clue ca en gang i uka (?) tror jeg.
Det er utrolig spennende!
Er så spent på hvordan disse sokkene blir til slutt:D

Nå er jeg ferdig med clue nr 1:


Jeg synes det ser veldig ut som juletrekurver jeg, eller hva heter det? Sånne hjertekurver!
Kanskje jeg har litt feil farge isåfall? Utrolig spent på neste clue altså!

Må se om jeg har en pinne til så jeg kan sette igang på sokk nr2 mens jeg venter! :)

2 kommentarer:

  1. Ser ut att bli snygga sockar. Jag gillar färgerna. Är det inte jobbigt med att sticka mönster?

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :) jeg strever litt med mønster ja, har ikke strikket så mye mønster før. Redd for å stramme for mye eller for lite! Men det er veldig gøy!:D

    SvarSlett