fredag 24. august 2012

Det gjør ingenting!

Det gjør jammen ingentingen at det er noen kjøligere dager tenk!
Endelig kan jeg ha på meg Olive'n min!


Jeg har sååå lyst til å strikke en til! Men så lurer jeg på om det var mer jobb med den enn jeg husker (velger å huske...). Tynt garn og tynne pinner... Vid modell og maaaaange masker.. For ikke å snakke om de vrangomgangene oppe, nede og på armene... Men de delene går det kanskje ann å strikke att og fram isteden? hmmmm....

Jaja, som sakt! Noen kjølige dager er bare fint, Olive på kroppen og deilig karamell-kaffe i koppen!

Ønsker alle en strålende fin dag! :D


4 kommentarer:

  1. Kjempefn genser! :)
    God helg! :)

    SvarSlett
  2. Olive'en din ser helt herlig ut!! Og nydelig farge hadde den også. Og verdens skjønneste kopp. Høres ut som en sånn rolig og herlig dag, som jeg kjenner jeg savner litt, hihi.

    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  3. Veldig fin genser! Ser deilig ut å ha på seg nå når kulden sitter inn :)
    Ha en fin kveld videre..

    SvarSlett
  4. Måtte inn å lese om driftwooden din, den så så fin ut, men så trist at du ikke er fornøyd... :(
    Oliven var i hvert fall knallfin! Og du, det går kjempefint å strikke kantene frem og tilbake.
    Jeg holder på med min 2. nå, men jaggu fikk jeg lyst på en i grått også...

    GAAAAHHH! Så mange fristelser og så lite tid!! :-)

    SvarSlett