onsdag 14. mars 2012

Kates fletter

Et nytt sokkepar er ferdig.
Mønster: Kates Fletter (ravelry-link)


Jeg blir så irritert når jeg ikke får tatt skikkelige og tydelige bilder!! Men uten ordentlig dagslys så er det jaggu vanskelig - selvom jeg legger føttene i vinduskarmen... :p

Disse sokkene var artige å strikke, og når jeg først fikk taket på det med fletter så gikk det da egentlig utrolig fort også!
Jeg tror jeg enda har litt sokkedilla jeg... Holder jo på med en babyjakke også, men jeg må liksom til en hver tid ha et par sokker på pinnene. 
Nå fikk jeg dessuten testa Senjagarn, har hørt så mye positivt om det så jeg måtte prøve. Det var godt å strikke med iallefall, nå er jeg spent på hvordan sokkene holder seg i bruk :)

4 kommentarer:

  1. Kjempeflotte sokker!!
    Og jeg bare digger fargen din på Plain & Simple, sånn vil jeg ha også :o)

    SvarSlett
  2. Noen har potteplanter i vinduet, og noen har stilige lilla føtter :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine sokker, nydelig mønster!
    Pernilla

    SvarSlett
  4. Veldig flotte sokker, slik vil jeg også ha :-)

    SvarSlett