onsdag 15. juni 2011

Dette var herlig!

Etter en heller våt spasertur i mårrest ble jeg veldig frossen da jeg kom hjem!
DA skal jeg si at dette var herlig:

Krype oppi sofan og legge den delvis-monterte-teppe-klumpen på fanget og fortsette monteringa!;)

Jeg har fått sammen alle rutene på langs nå og har akkurat begynt å hekle de sammen på tvers! Jeg har faktisk ikke blitt lei enda, men åååh som jeg gleder meg til det blir ferdig!
3-åringen min klemmer og koser litt på det innimellom og standard kommentar fra han da er "å, den e såå myyyyk " Og det synes jeg og:D

4 kommentarer:

  1. Åhhh, det så virkelig mykt og deilig ut. Og for noen lekre farger.

    SvarSlett
  2. Det ser fantastisk deilig ut. Tror du får et fantastisk herlig teppe!

    SvarSlett
  3. Det blir nok et flott og mykt teppe!
    Og takk for koselig kommentar i bloggen min :-)

    SvarSlett
  4. Så deilig teppe!! Supert at det fungerer som varmekilde alt før det er ferdig montert. :D

    Liker så godt alle de små figurene dine jeg. Tror jeg må prøve meg på noe lignende av alle smårestene mine i bomullsgarn.

    God helg!

    SvarSlett