fredag 6. mai 2011

oh-lykke!

Jippi ai ai !
Se hva som låg i postkassa mi i dag da!!!!! :D





Den tredje boka til Mia Bengtsson!
Gjett om jeg har gleda meg til denne kom da,
har hatt nedtelling i flere uker!
Denne skal jeg nok kose meg masse med.
Den er like full av flotte amigurumi-mønster
som de to første bøkene! Wuhu:D



Gleder meg til å begynne!







De siste dagene har jeg hekla masse på teppet mitt og er nå oppe i ca 50 ruter:)


I oppskrifta skal det være 77 ruter,
men jeg tenker å lage det litt større.
Har jo fortsatt en god del Delight-garn,
så jeg kommer til å hekle opp det meste tenker jeg..
Så får vi se hvor stort det blir!:)

4 kommentarer:

  1. åå, litt misunnelig på den boka di! hehe. Den så gøyal ut:)
    Og de rutene dine er jo så fiine da!:):)

    SvarSlett
  2. Så nydelig farer på rutene dine!!! Gleder meg til å se det teppe. og anbefaler samling på mummikopper, de gleder opp i hverdagen:)

    SvarSlett
  3. så morro med ny bok:)
    Teppet ditt tror jeg blir veldig fint. Håper du viser det fram når du blir ferdig med det.:)

    SvarSlett
  4. jag har bara de 2 första böckerna än, men funderar på att köpa den tredje också :)

    SvarSlett