onsdag 19. september 2012

Sokkemysteriet, del to!

Jeg må jo oppdatere om mysteriesokken!
Fikk clue nr 2 på fredag. Jeg har vært utrolig sein med strikking i det siste så først i dag fikk jeg fart på pinnene og ble ferdig med clue 2, og det var jaggu på tide for nr 3 ble lagt ut i dag!

Så, her er sokken min, ferdig med del 2!

 
Lekkert hull og flettemønster på leggen. Angra litt på at jeg hadde svart bunnfarge når jeg såg del to.
Utrooolig vanskelig å se det fine mønsteret i svart garn! Enda værre å ta bilde av det!
Meeen, jeg hadde ikke noe annet i hus så valge uansett å fortsette:)

Som sagt ble del 3 lagt ut i dag, så nå er det vel hælen som står for tur! Har ikke sett på mønsteret enda, men bli spennende å se fortsettelsen! :)

2 kommentarer:

  1. Lekre sokker, blir spennende ¨å se ferdigresultatet. Takk for hyggelig hilsen hos meg. Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Artig med mysteriestrikk! Når sokken kommer på viser nok mønsterstrikket i svart bedre ;) Lykke til med fortsettelsen!

    SvarSlett