mandag 23. januar 2012

Jeg har sydd strikkepinneetui!

Hoho! Jeg tror ikke jeg har rørt symaskina siden det obligatoriske pennalet på ungdomsskola en gang...
Siden jeg har begynt å strikke så fant jeg ut at jeg måtte jo ha et strikkepinneetui!
Leita litt på nett uten å finne noen som jeg virkelig likte.
Meeen, så fant jeg veldig fin forklaring, med bilder, på hvordan man kunne sy et selv på Pickles sine sider.
Det såg jo fryktelig enkelt ut!

Det var faktisk egentlig ikke så vanskelig heller da... Likevel klarte jeg å knote det til noe forferdelig.
MEN resultatet ble bra... Eller.. bra er kanskje å ta i - det ble ganske så skeivt, og av en eller annen utrolig merkelig grunn så ble foret skikkelig slappt, men JEG er fornøyd!
Det ble ca akkurat sånn som jeg ville ha det, og jeg har laga det heelt selv *stolt*
Mangler bare å få på en trykknapp så er det helt ferdig..


  Jeg har ikke så veldig mange strikkepinner, men de jeg har slipper i allefall å ligge strødd lengre! :D

8 kommentarer:

  1. Må si jeg blir imponert over deg :) Tror ikke mitt første forsøk på å sy siden ungdomsskolen ville sett sånn her ut for å si det sånn... :D Enda jeg selv påstår det slett ikke er lenge siden heller......

    SvarSlett
  2. Kjempefint ble det jo!
    Og så er det så moro når man gjør noe man ikke pleier, og så blir det bra uansett!! =D

    SvarSlett
  3. Jeg er virkelig imponert. Dette har du jo fått godt til, så bare fortsett med symaskina du.

    SvarSlett
  4. Kjempefint strikkepinne etui du har sydd.
    Søtt mønster på stoffet også.

    SvarSlett
  5. Det ble jo kjempefint, jo !

    Likte så godt sokkene dine at jeg bestemte meg for å strikke slike.
    Lagret iallefall Garnstudio oppskriften. Takk !

    SvarSlett
  6. Blei kjempefint! Flott stoff har du brukt også :)

    SvarSlett
  7. Bier som passer på strikkepinnene :)

    SvarSlett
  8. Du må ikke være så selvkritisk! Du er kjempetøff som satte i gang med å sy - jeg tok lettvintvarianten og bestilte mappe nettopp fordi jeg ikke er tøff nok til å sette i gang selv. Likte godt stoffet ditt også. Tenk så heldig du er som får orden i strikkepinnene med EGENSYDD mappe! Du har all grunn til å være sprekkferdig av stolthet!

    SvarSlett